Вже майже два тиждня минуло, а я все час від часу повертаюсь до цієї леції - концерту пані Наталії Очерет. Щодо європейських тенденцій, то у мене, як у історика не виникало ніяких сумнівів з цього питання. Не тільки в музиці, а і загалом в культуре та побуті Україна була ближче до західних цінностей, ніж до російських. Бо вся Росія тих часів була сконцентрована у Петербурзі..... а Україна - не тільки Київ та Львів. А і весь простір між ними.
Стосовно музики, яку виконувала пані Наталя..... Ії гра мені подобалась завжди. Шляхетне, елегантне, з філософським осмисленням виконання ...... Ії виконавчу манеру не переплутати ні з ким !!!!
Європейський Лисенко мені зайшов, як каже молодь, відразу. Я ніколи не замислювалась, що Лисенко може бути ще і таким !!!!! Не без зусиль я знайшла гідне виконання Баркароли, щоб слухати ще і ще . Роксоляна Підчеха - сподобалась. А Екпромт - у Аї Клебан. Таке глибоке філософське осмислення твору ..........Хоча більш емоційна Дар'я Рябініна теж цікава.......
Улюблений Сергій Борткевич подарував мені знайомство з ще одним неперевершеним твором '' Кримські нариси", ор 8. Прослухавши третю та четверту частини твору, я була надзвичайно вражена та очарована ним, що мені відразу захотілось прослухати його увесь. Зараз я на ніч слухаю весь твір у виконанні Діани Чубак.
До Левка Ревуцького, який так полонив Пані Наталю, моя свідомість ще не дійшла. І часу бракує...... але попереду ще 3 місяці. Все, що намітила - встигну.
Низький уклін, пані Наталя, за таку цікаву атмосферну лкцію - концерт. Не кожний твір викликає бажання послухати його ще раз вже дома. А тут все навпаки.....
Немає коментарів:
Дописати коментар