Мені здається, що саме Й. С. Бах, який почав писати твори для віолончелі,зробив цей інструмент надзвичайно привабливим, трохи таємничим, вишуканим, елегантним і шляхетним. Його 6 Сюїт для віолончелі - вершина досконалості.
На цьому концерті Альберта блискуче виконала Сарабанду та Бурре з четвертої Сюїти Баха. І хоча я на Сарабанду спізнилась і я не знала що виконується, у мене не було навіть сумніву, що це не Бах. З перших почутих нот відразу занурилась в його неосяжний Космос. Переплутати композитора було неможливо............. Неземне відчуття гармонійної тиші......... Бахові Сюїти явно були не створені, а почуті !!!!!!!!!........
А слідом йшов французький шарм Артура Онеггера та Габріеля Форе........... Яскраво, зворушливо та барвисто звучала не тільки віолончель Альберти. З бездоганним відчуттям стилю прозвучало " Пробудження "Форе у виконанні Янченко Єви. Партію фо-но виконувала Ольга Ківільова.
Завдяки віолончельним концертам, я познайомилась і полюбила музику чешського віолончеліста та композитора Давіда Поппера. Концертний полонез завершив виступ Альберти Гоман.Я бажаю їй на екзамені отримати тільки найвищий бал !!!!!
Я щиро вдячна їй, Валентині Всеволодівні , Наталії Белоконєвої, Ользі Ківільової, Янченко Єві та душевній ведучій - Ганні Кельник. Я отримала справжню насолоду.!!!!!! Браво !!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар