Я не любитель відвідувати майстер - класи з тієї причини, що в мене нема музичної освіти. Але будучи шанувальником оперного мистецтва мені цікаво було розібратися чому та чи інша нота начебто звучить і вірно, але якось некрасиво, не так, або незрозумілі слова....... Я вважала, що це напряму залежить від дикції, тембру і т. і. Ха - ха !!!! На вокальному майстер - класі заслуженого артиста України, соліста Одеського Національного театру опери та балету, лауреата міжнародних конкурсів,провідного майстра сцени, викладача Одеської музичної академії ім. А. Нежданової - Віталія Білого я з'ясувала багато своїх " непоняток" і питань. Зрозумів, що основна причина некрасивого / неправильного співу - невірне дихання.
Я, начебто не маючи музичного слуху, відразу чула вірний і не вірний варіант. Це був самий приголомшивий момент. І я безмірно раділа, коли не просто відчувала, а і розуміла чому це так, або не так, хоча і була прсутня тільки на одному майстер - класі з Микитою Кузьминським. Можливо по тій самій причині , пов'язаної з диханням,ті, хто співає італ'янців не можуть співати німців. Переглянувші безліч постановок Вагнера і Штрауса в різних театрах( МЕТ, Вена, Амстердам, Мюнхен) , я звернула увагу на інший склад виконавців......... А потім ще десь і прочитала про це.Так чи інакше, я красно вдячна пану Віталію Білому за майстер - клас не тільки для співаків, а і для мене, щоб зрозуміти багато своїх "непоняток" і питань............
Распевка зі студентом Микитою Кузьминським, клас викладача Віктора Гаркуші.
Всупне слово професора завідувача кафедри "Вокально - хорового мистецтва" Андрія Анатолійовича Тулянцева.
Немає коментарів:
Дописати коментар